wtorek, 28 czerwca 2011

W pościeli

Cammie napisała mi dziś w komentarzu, że podoba jej się to, że mam dystans do siebie (cytuję niedokładnie i z pamięci).

No to teraz coś z mega dystansem. Przed chwilą robiłam sobie zdjęcia w makijażu z mojej świeżutkiej paletki Oh So Special Sleek'a. Makijaż stonowany, zdjęcia oka też. Ale coś mnie naszło, napadło i sama sobie strzeliłam taką oto sesję. Enjoy. Będziecie mieli mojej twarzy po kokardę. Zdjęcia paletki i oka jutro.















Makijaż:
Oczy:
- cienie z paletki Oh So Special Sleek
- biała kredka Sephora do wnętrza oka
- czarna maskara Rimmel Glam Eyes
Usta:
- szminka Sephora w kolorze fuksji z niebieskim piegmentem
Twarz:
- nic

Zdjęcia są standardowo "z ręki" - nie retuszowane. Nawet nie kadrowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz