czwartek, 4 sierpnia 2011

Miliard w rozumie czyli 30 pytań

Poprzednia ankietka tak mnie rozochociła, że postanowiłam za jednym zamachem wypełnić kolejną :)
Za nominację dziękuję Kleopatre i Miluie :)


Zasady:
1. Napisz, kto Cię otagował.
2. Odpowiedz na 30 pytań kosmetycznych.
3. Przekaż TAG 10 innym blogerkom (zamieść ich nicki i linki do ich blogów).
4. Poinformuj je w komentarzach, że zostały przez Ciebie otagowane.
5. Po udzieleniu odpowiedzi na pytania poinformuj o tym osobę, która Cię otagowała, na przykład pod jej najnowszą notką.

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Co najmniej dwa razy dziennie. Czasem, gdy bawię się makijażem, albo jest gorąco - częściej.
2. Jaki masz typ cery? 
Normalną, ale nos trochę mi się świeci ;)
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Żele Avon Naturals i mydło Biały Jeleń (taki mały eksperyment).
4. Czy używasz peelingów do twarzy? Jeżeli tak, to jakich? 
Używam, ale nieregularnie. Obecnie gruboziarnistego Eris.
5. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Stawiam na proste nawilżacze. Obecnie wykańczam mój zapas Avonowy (4 słoiczki), ale mama wciąż czymś mnie dociąża ;) Never ending story ;)
6. Używasz kremu pod oczy? Jeżeli tak, to jakiego? 
Falami. Ostatnio dostałam od mamy krem Garniera ze słonecznikiem i bardzo go sobie chwalę.
7. Masz piegi? Jeżeli tak, to gdzie? 
Mam i bardzo je lubię. Na nosie, szczytach kości policzkowych i jarzmowych, powiekach oraz na ramionach. Każda ekspozycja słoneczna kończy się wysypem nowych piegów i pieprzyków. Niedługo będę ciemnoskóra ;)
8. Jakiego podkładu używasz? 
Różnych. Aktualnie Lasting Performance, Helthy Mix Serum, AA. Lubiłam podkłady Clinque.
9. Jakiego korektora używasz? 
Obecnie testuję pisak Catrice.
10. W jakiej tonacji jest Twoja cera? 
Nie mam bladego pojęcia, ale jest blada.
11. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Nie używam, ale kuszą.
12. Jakiej maskary używasz? 
Taniej ;)
13. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Palców i pędzli. Czasem szczoteczki do zębów, folii bąbelkowej, gąbki...
14. Używasz bazy pod makijaż?
Tak.
15. Używasz bazy pod cienie? 
  Tak
16. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Pomarańczowy
17. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie? 
Eyeliner w żelu.
18. Ulubiona szminka? 
Fuksjowa od Sephory
19. Ulubiony błyszczyk? 
Czerwony z drobinkami Dior Addict
20. Ulubiony róż?
Nie mam.
21. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe).
Ostatnio niemal wyłącznie tak.
22. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Nigdy mi się nie zdarzyło.
23. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Brak brwi. Mdli mnie na widok wyskubanych niteczek albo sztucznych krech. Nie znosze też perłowego białego lakieru i jasnoróżowej perłowej szminki.
24. Lubisz kolorowe makijaże? 
Bardzo.
25. Jeżeli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, to co by to było?
Korektor pod oczy.
26. Wychodzisz z domu bez makijażu? 
Tak.
27. Uważasz, że dobrze wyglądasz bez makijażu?
Tak, nie widzę powodu by odmawiać sobie przyjemności, jaką jest makijaż. Maluję się na co dzień, nawet jeśli siedzę w domu.
28. Chciałabyś chodzić na lekcje wizażu/make up'u? 
 Nie. Wolę zrobić kurs technika kryminalnego ;)
29. Która firma kosmetyczna jest według Ciebie najlepsza? 
Nie wiem, nie próbowałam takich legend jak MAC czy Bobbi Brown.
30. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż? 
Notorycznie :)




Znów nie nominuję nikogo. Choćby dlatego, że mam wrażenie, że wszystkie już to wypełniłyście :) Jeśli jednak o kimś zapomniałam (przepraszam, przepraszam!), to zapraszam do zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz