sobota, 9 lipca 2011

Dzikość serca

Dzień dobry! Nareszcie ciepło i słonecznie! :)
Mam dziś wybitnie dobry humor - obudziłam się wyspana, wypoczęta i wybitnie zakochana w moim TŻ ;-)

Ponieważ nic mi dziś od szczęścia nie brakuje, makijaż bardzo prosty :-)

Do jego zmalowania użyłam paletki Chaos. Za inspirację posłużył mi mój dzisiejszy nastrój oraz film "Dzikość serca" Lyncha.
Pomalowane tak oko przywodzi m na myśl żarzącego się papierosa - motyw bardzo charakterystyczny dla twórczości Lyncha i często powielany w jego filmach.

Cienie są matowe i półtransparentne -zależało mi, by zachować ten efekt - więc zamiast bazy pod cienie użyłam płynnego korektora Stay Natural (kolor 04) od Essence.

Makijaż zaczęłam od nałożenia białego cienia pod łukiem brwiowym i w wewnętrznym kąciku oka.
Wewnętrzną część ruchomej powieki pomalowałam kanarkową żółcią, zaś jej zewnętrzną część i załamanie powieki zaznaczyłam wiśniowym cienie.
Zewnętrzną część dolnej powieki podkreśliłam odrobiną czarnego cienia, a linię wodną wybieliłam białą kredką Sephora.

Rzęsy wytuszowałam czarną maskarą Rimmel.

2 komentarze: