sobota, 16 lipca 2011

One Lovely Blog Award


Dziękuję bardzo Paramore i Miluie za przyznanie mojemu blogowi nagrody One Lovely Blog Award :)
One Lovely Blog Award:
- podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę; skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie siedem rzeczy;
- nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

Siedem rzeczy o mnie:
1. Jestem z ostatniego rocznika, który kończył szkołę w starym systemie - ośmioklasowa podstawówka i czteroletnie liceum.
2. Uwielbiam kryminały - zarówno w formie papierowej, jak i filmowej.
3. Przeżyłam zamach terrorystyczny. W jednym kawałku, z malutką blizną na kostce.
4. Pracowałam kiedyś w tabloidzie i ścigałam "gwiazdy" :)
5. Napisałam powieść, zainkasowałam i wydałam zaliczkę. Mam nawet wydawcę. Ale ostatnio nie mam woli walki, więc jej wydanie się przeciąga.
6. Jestem jedynaczką.
7. Nie potrafię usmażyć naleśników.

Złamię trochę zasady. Ponieważ jest to bardzo popularna nagroda, a większość blogerek została już nominowana, więc ja zapraszam do zabawy wszystkie chętne i wszystkich chętnych :)

4 komentarze: