niedziela, 10 lipca 2011

Wpadł mi w oko jeans

Kolejne denko na koncie. O ile w przypadku kredki do oczu można mówić o denku ;-)

Zużycie wykonałam na mojej ulubionej ostatnio kredce do oczu - mazidle w metalicznym kolorze denimu od Sephory.
Kredek do oczu używam rzadko i specyficznie - obrysowuję nimi tylko zewnętrzną część dolnej powieki tuż przy linii rzęs. Nic więc dziwnego, że choć kredka malutka i krótka, starczyła mi na około dwa lata.








Będę chyba musiała przeprosić się z Sephorą i jej flagowymi produktami, bo to najlepsza kredka do powiek jaką miałam. Miękka, ale nie mazała się. Dawała ładną linię w nasyconym kolorze lub lekką mgiełkę. Co do trwałości również nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Na pewno w ciągu kilku najbliższych dni wybiorę się po kolejną w tym samym kolorze. Stalowy granat dla popielatej blondynki jest zdecydowanie lepszy niż czerń czy brąz.
I pewno kupię białą matową do kompletu ;-)

PS. Mała zapowiedź - już do mnie idą dwie paletki Sleek'a (Curacao i Original), które  niezwłocznie wam pokaże. Testuję też serum do paznokci od Lovely. Wyniki kuracji wnikliwie przedstawię ;-)

4 komentarze:

  1. sleek circus tylko allegro chociaż już może nawet nie, ale na ebay na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
    Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.
    Zapraszam do siebie

    http://kartasia-kj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń