wtorek, 12 lipca 2011

Pinky i Mózg



Bawiłam się paletkami Sleek'a i oto, co udało mi się zrobić :) Inspiracją była moja ulubiona (tak, wciąż ją uwielbiam) kreskówka czyli Pinky i Mózg :)

PINKY:

 Na całą powiekę nałożyłam rozświetlacz KOBO w kolorze Candyfloss.
W wewnętrznym kąciku pacnęłam trochę neonowego różu z paletki Acid.
Załamanie powieki podkreśliłam "buraczanym", a zewnętrzny kącik fioletowym cieniem również z paletki Acid.

Mieszankę rozświetlacza KOBO oraz fioletu dała również na dolną powiekę.


Oto efekt: look nieco szalonego i nieobliczalnego Pinky'ego ;-)















... i jego kumpel MÓZG:

 Owładnięty manią podboju świata Mózg firmuje również różowy, ale zdecydowanie bardziej stonowany makijaż :)
 W całości został wykonany przy pomocy paletki Oh So Special.

Pisałam już, że ta paletka zaskakuje mnie przy każdym podejściu, a efekt jest zawsze wielowymiarowy.

Każde ze zdjęć zostało wykonane w tym samym naturalnym świetle.

Standardowo - bez retuszu ;-)

8 komentarzy:

  1. Jaśniejsza wersja zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu :) Ładnie ci w takim delikatnym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwa makijaze fajne:) Bardziej podoba mi sie drugi mimo, że na ogól lubie mocne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwa ładne ;)

    http://reedlipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwa śliczne, ale w drugim się zakochałam, brzoskwiniowy cień jest przepiękny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieładnie, nie czytałaś co napisałam o tym lakierze.. żart;) Napisałam, że mi sie NIE podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pinki i jego kumpel Mózg mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha :D O mnie sie nie martw, napewno nie porzucę wszystkich wścieklizn na rzecz jakiś subtelnych perełek:D Ja raczej mam skłonności do przesady w drugą stronę :D.Chociaz nigdy nie mówię nigdy - moze jakbym zobaczyła reklamę jakiejś znanej firmy z super piękną modelką ,w ciekawej stylizacji z takim lakierem na paznokciach jakoś ciekawie przemyconym to kto wie...;)

    OdpowiedzUsuń