czwartek, 14 lipca 2011

Zakupy w Paatal.pl

Ten post w żadnym wypadku nie jest kryptoreklamą :-D Jest po prostu wyrazem uznania zadowolonego klienta dla sprawnej obsługi i dopieszczenia, którego doznałam.

Po potyczkach z niektórymi sprzedawcami na allegro (duży sklep, nazwę chwilowo przemilczę, bo TŻ podjął wszelkie możliwe kroki, żeby tym cwaniaczkom utrudnić zwodzenie innych klientów), powinno mi się odechcieć zakupów przez interent. Całe szczęście w tym samym momencie, kiedy walczyliśmy z BARDZO ŻLYM SPRZEDAWCĄ, przyszła pierwsza paczka z zamówieniem od Paatal'a.

Dziś rozparcelowałam drugą.

Zamówiłam i zapłaciłam tylko za dwie paletki cieni Sleek'a. Reszta czyli rozświetlacz Sleek'a, dwa pudru CCKU i wielka pucha maski WAX to gratis :-D
Nie dość, że przesyłka przyszła z prędkością światła do paczkomatu (za free) cała i zdrowa, to jeszcze dostałam furę prezentów :-D

9 komentarzy:

  1. paatal wie jak dbać o swoich klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, nieźle rozpieszczają! :D Może pomyślę o jakichś zakupach...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu ukrywać fakt, ze nierzetelny sprzedawca ma na allegro nicka "AlleKobieta" i w jednym miesiącu gromadzi po 100 negatywów (i to biorąc pod uwagę fakt, że wielu ludzi nie wystawia w obawie przed odwetem w postaci takiej samej opinii)?

    OdpowiedzUsuń
  4. A co sie stalo z tym sklepem? Nie wysłali zamowienia?

    Tez zamówiłam sobie dwie paletki u Paatal, czekam az mi listnosz przyniesie:)

    Sin City nie oglądałam, tzn raz widzialam sam początek, ale sie darli na mnie żeby wylączac tv bo późno;] W takim razie skoro polecasz musze kiedys obejrzec:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłali, a jakże. Priorytetem, tyle że paczkę dostaliśmy 11. dnia po złożeniu zamówienia. i to był pikuś w porównaniu z faktem, że przez te 11 dni nie byliśmy w stanie skontaktować się ze sprzedawcą - brak jakiejkolwiek reakcji na maile, telefony i smsy. Gdy paczka dotarła - wystawiliśmy neutralny komentarz. W zamian dostaliśmy negatywny. Poprosiliśmy o interewencję Allegro, które po dłuższych bojach dało sprzedawcy żółtą kartkę. W tym samym czasie odezwał się do nas człowiek , który również toczy boje z Allekobietą, a który zgromadził w grupę pokrzywdzonych przez ten sklep. Zabawne, ale w ostatnim miesiącu przejscia z tym sprzedawcą miało około 100 osób. Co dalej będzie, czas pokaże. Mam nadzieję, że wpłynie to na jakość obsługi klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile taka jedna paletka kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrozumiałabym te 11 dni czekania gdyby sprzedawca przeprosił za opóźnienia..Ale taka zwłoka, brak kontaktu i najlepsze negatyw w zamian za zasłużonego neutrala - normlanie bez komentarza:/ Szkoda, ze trafiłas na takiego sprzedawcę. Będę omijać sklep szerokim łukiem. Jak najwiecej osob powinno sie dowiedziec co robi ten gośc:/
    I jeszcze po tym co napisałas widac ze nie jest to jednorazowa sytuacja:/

    OdpowiedzUsuń
  8. oj rzeczywiscie szalenstwo :) fajne te palety.

    właśnie przeglądam ten sklep i widze ze WAX ktory kupuje za 26zł kosztuje 9,99 ! szok. chyba sobie zamowie go, powiedz mi jeszcze proszę jak jest z ta dostawą do paczkomatu, bo u mnie w mieście jest takowy (już sprawdziłam) - płacę im na konto a oni dają do paczkomatu? i skąd będę wiedziała, że paczka już jest?

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że zobaczyłam to u Ciebie bo skonczyl mi sie WAX i pewnie bym kupila za 26zł a teraz sobie zamówię :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń